Фільтр – пристрій,  необхідний для  видалення з робочої рідини посторонніх твердих частинок. У гідравлічних системах доволі широко використовуються такі види фільтрів:

  • Напірні фільтриФільтр напорний

Встановлюються в напірній лінії гідроприводу, безпосередньо після насоса, або перед елементом, що захищається. Елементи напірних фільтрів повинні витримувати великий тиск.

Застосування напірних фільтрів дозволяє забезпечити високу тонкість фільтрації, необхідну при наявності в системі розподільників, сервоклапанів і інших елементів, чутливих до забруднення.

  • Фільтр всмоктуючийВсмоктувальні фільтри

Фільтри, що розміщені в лінії всмоктування називають  всмоктувальними. Ці фільтри встановлюються нижче рівня масла в баку, і повинні бути повністю занурені в робочу рідину. На противагу напірним фільтрам – всмоктувальні не повинні витримувати високий тиск. Всмоктувальні фільтри встановлюють в баках безпосередньо перед насосами, чутливими до забруднення.

  • Зливні фільтри

Вказівник рівня оливи301897_719903_1341222235

Даний вид фільтрів встановлюють в лінії зливу робочої рідини. Зливні фільтри використовують в таких системах, де забруднюючі частинки проникають в  рідину під час процесу функціонування гідросистеми. При використанні зливного фільтра важливо правильно врахувати опір, який буде виникати в роботі.

Масляний гідравлічний фільтр – пристрій, призначений для видалення забруднень з моторних, трансмісійних, мастил та гідравлічних рідин.

Кожен масляний фільтр має перепускний клапан, призначений для пропуску неочищеного масла в магістраль в обхід фільтра. Справа в тому, що при дуже сильному забрудненні фільтруючого елемента або взимку, коли в’язкість холодного масла дуже сильно збільшується, значно зростає гідравлічний опір і двигун буде відчувати масляне голодування, зрозуміло, може швидко вийти з ладу.

Вказівник рівня та температури оливи

Вказівники рівня та температури оливи

Система змащення частин двигуна внутршнього згоряння діє безперервно під час його роботи. Найпростіша система змащення складається з масляного насоса, який забезпечує циркуляцію, фільтра і каналів в голівці та блоці циліндрів, колінчастому валі та інших частинах двигуна, за якими олива подається в місця контакту. Як правило, система мастила має декілька датчиків, контролюючих найважливіші параметри системи:
• Вказівник рівня – оповіщає водія про те що знизився рівень, і потрібно поповнення або заміна;
• Вказівник температури – в основному зустрічається на спортивних автомобілях, двигуни яких постійно відчувають колосальні навантаження.

 

%d1%84%d1%96%d0%bb%d1%8c%d1%82%d1%80%d0%b8-1Для оцінки тонкощів фільтрації існують два параметра – номінальна тонкість фільтрації і абсолютна тонкість фільтрації. Номінальна тонкість фільтрації – це розмір часток, що затримуються фільтром на 95%, абсолютна тонкість фільтрації – це розмір часток, повністю затримуються фільтром.%d1%84%d1%96%d0%bb%d1%8c%d1%82%d1%80%d0%b8

У вітчизняній практиці прийнято оцінювати фільтри за номінальною тонкістю фільтрації. Наприклад, в дорожньо-будівельній техніці номінальна тонкість фільтрації більшості фільтрів систем гідроприводу становить 25-40 мкм. В авіації вимоги до фільтрації жорсткіше, і номінальна тонкість фільтрації більшості фільтрів становить 5 мкм і менше. Чим тонше фільтрація, тим більший опір чинить потоку рідини фільтр, але, з іншого боку, тим менший вплив чинять забруднення в робочої рідини на знос деталей гідроустаткування.

У нас представлені усмоктувальні, зливні фільтри баночного типу та в корпусах для установки в бак з можливістю заміни фільтроелемента, заливні фільтри, магістральні (лінійні), сапуни, напірні фільтри (високого тиску від 110-420Бар)